/ Întrebări frecvente privind închirierea de mașini (FAQs)

Întrebări frecvente privind închirierea de mașini (FAQs)

Ai o întrebare despre închirierea de mașini?

Răsfoieşte subiectele de mai jos sau dă clic pe una dintre întrebări pentru a găsi un răspuns și porneşte la drum!

Pentru sfaturi rapide despre închirierea de mașini, consultă ghidul nostru de închiriere de mașini.

Capitole

Întrebări generale privind închirierea de mașini

Reduceri și promoții

Kilometraj și zone de conducere autorizate

Vehicule, echipamente și produse de protecție

Amenzi și taxe de drum

Serviciul clienți

Enterprise Plus

 

Întrebări generale privind închirierea de mașini

Care sunt cerințele pentru închiriere maşini în România?

Pentru a închiria o mașină de la Enterprise Rent-A-Car în România, veți avea nevoie de următoarele:

    • Să ai 21 de ani
    • Un permis de conducere valabil
    • Un act de identitate (de exemplu: cartea de identitate sau un pașaport)
    • Un card de credit sau de debit

Ce forme de plată sunt acceptate pentru închirierea unei mașini?

Enterprise acceptă următoarele forme de plată:

Carduri de credit

Cardurile de credit sunt acceptate în locațiile din aeroporturi și din afara aeroporturilor din Romania.

    • VISA
    • MasterCard®
    • American Express®

Carduri de debit

Cardurile de debit sunt orice carduri care nu sunt de credit și care poartă sigla VISA® sau Mastercard®. Nu se acceptă carduri preplătite sau orice alte carduri necreditare care nu au unul dintre aceste logo-uri.

În locațiile din aeroporturi, cardurile de debit sunt acceptate doar în momentul închirierii, dacă sunt însoțite de un bilet de călătorie dus-întors. Numele și adresa indicate pe permisul de conducere al chiriașului trebuie să corespundă cu adresa de domiciliu actuală a acestuia. Dacă se utilizează un card de debit pentru orice sumă datorată, fondurile disponibile în contul asociat cardului de debit al persoanei care a închiriat vor fi reduse cu sumele respective.  În plus, cel care a închiriat este responsabil pentru orice comisioane de descoperire de cont suportate.

Numerar

Din motive de siguranţă, multe sucursale Enterprise nu acceptă plăți în numerar; cu toate acestea, unele sucursale pot accepta numerar sau un ortdin de plată, la sfârșitul închirierii, pentru plata finală după ce vehiculul a fost returnat. Verificați în staţia de închiriere pentru a vedea dacă aceasta acceptă numerar la finalul închirierii. Ne cerem scuze pentru orice inconvenient.

Care sunt cerințele privind permisul de conducere pentru închiriere maşini în România?

Clienții care au reședința în România trebuie să prezinte un permis de conducere valabil și neexpirat eliberat de stat. Permisele digitale nu sunt acceptate. Permisul de conducere trebuie să fie valabil pentru întreaga perioadă de închiriere.

Clienții care călătoresc în România din altă țară trebuie să prezinte următoarele:

    • Permisul de conducere din țara de origine, care este valabil, neexpirat și care include o fotografie. Permisele digitale nu sunt acceptate.
    • Pentru a conduce un autovehicul pe teritoriul României, persoanele care sunt titulare ale unui permis de conducere naţional eliberat de autorităţile unui stat care nu este membru al Convenţiei asupra circulaţiei rutiere şi nici membru al Uniunii Europene ori cu care România nu a încheiat un tratat privind recunoaşterea reciprocă a permiselor de conducere auto trebuie să posede şi permis de conducere international.
      Informatii suplimentare pot fi gasite in urmatorul link.
    • În cazul în care nu se poate obține un permis de conducere internațional în țara de origine, acesta poate fi înlocuit cu o traducere profesionistă, dactilografiată. În ambele cazuri, trebuie prezentat și permisul de conducere din țara de origine.
    • Clienții nu pot închiria un vehicul doar cu permisul internațional de conducere. Permisul internațional de conducere este o traducere a permisului de conducere din țara de origine a persoanei respective și nu este considerat un permis sau un act de identitate valabil.

Vă rugăm să rețineți:

    • Nu se acceptă fotocopii ale permiselor de conducere.
    • Nu se acceptă niciun permis de conducere care, la prima vedere, restricționează titularul de permis utilizarea și exploatarea unui vehicul echipat cu o formă de aparat etilotest.
    • Permisele de conducere temporare pot fi refuzate în cazul în care locația de închiriere nu este în măsură să verifice în alt mod identitatea clientului sau să verifice autenticitatea permisului temporar. Este posibil să se solicite un act de identitate suplimentar emis de guvern.

Care sunt cerințele de vârstă pentru închiriere auto în România?

Vârsta minimă pentru a închiria un vehicul de la Enterprise în România este de 21 de ani.

Este necesar un depozit pentru închirierea unei mașini?

Da, este necesar un depozit pentru a închiria o mașină de la Enterprise. Valoarea depozitului variază în funcție de locație. Pentru a afla cât de mare ar valoarea unui depozit pentru călătoria dvs., începeți o rezervare mai jos. Costul depozitului va fi menționat în secțiunea Cerințe pentru chiriaș.

Pot să adaug un șofer suplimentar la închirierea mea? (România)

Pentru orice șofer suplimentar se va plăti o taxă zilnică. Orice șofer suplimentar trebuie să se prezinte la momentul închirierii și să îndeplinească condițiile de vârstă și de permis de conducere.

La costul închirierii se va adăuga o taxă suplimentară/pe zi pentru fiecare șofer autorizat suplimentar, cu excepția cazului în care se aplică alte condiții contractuale.

Un șofer suplimentar poate fi adăugat la contract numai într-o locație de închiriere și poate fi adăugat sau eliminat în mijlocul contractului. Atunci când se adaugă un șofer suplimentar în mijlocul contractului, atât cel care închiriază, cât și șoferul suplimentar trebuie să fie prezenți la locație. Sistemul va calcula taxele pe baza datelor cu care șoferul suplimentar a fost înscris în contractul de închiriere.

Toți șoferii suplimentari trebuie:

  • Să îndeplinească cerințele de vârstă
  • Să se prezinte la ghișeul de închiriere împreună cu şoferul principal
  • Să prezinte un permis de conducere valabil

Cum îmi pot modifica sau anula rezervarea?

Politica Enterprise de anulare și modificare a închirierii de mașini

Dacă v-ați ridicat deja autovehiculul: Dacă ați ridicat deja autovehiculul și doriți să îl păstrați mai mult timp, trebuie să contactați stația de unde ați ridicat autovehiculul.

Dacă nu v-ați preluat vehiculul: Dacă nu v-ați ridicat vehiculul, puteți vizualiza, modifica sau anula rezervarea dând clic aici. Când vizitați această pagină, va trebui să vă asigurați că toate câmpurile sunt completate. Dacă nu introduceți numărul de confirmare, numele și prenumele dumneavoastră – rezervarea nu va fi găsită. Dacă ați introdus corect toate aceste informații și totuși nu vă puteți modifica rezervarea, vă rugăm să ne contactați.

Dacă modificați locația de preluare sau de predare, data sau ora, acest lucru poate duce la o modificare a tarifelor, taxelor sau suprataxelor. Vă rugăm să vedeți noua ofertă de tarif atunci când vă verificați rezervarea.

Se va schimba tariful dacă îmi modific rezervarea?

Posibil – tarifele de închiriere se pot modifica zilnic, astfel încât modificarea datelor sau a numărului de zile poate schimba tariful zilnic.

Rezervările rezervate pe un site web al unei terțe părți trebuie anulate prin intermediul site-ului web al terței părți. Agenții de rezervări nu pot modifica rezervările făcute pe aceste site-uri web și nici nu le puteți anula pe site-ul Enteprise.ro. Vă rugăm să vă întoarceți la site-ul web unde ați făcut inițial rezervarea.

Ce se întâmplă dacă zborul meu are întârziere? – Locații de închiriere la aeroport în România

În cazul zborurilor întârziate, rezervările sunt valabile timp de 24 de ore de la ora programată de preluare, iar taxele nu vor începe să fie percepute până la ora de preluare.

Locația va rămâne deschisă până la 2 ore după ora de închidere anunțată pentru a se adapta clienților întârziați.

Atunci când faceți rezervarea online sau cu un agent, includeți informațiile despre compania aeriană și zborul dumneavoastră. Furnizarea informațiilor despre zborul dumneavoastră ne permite să vă servim mai bine.

Pot să returnez autovehiculul închiriat dacă locația Enterprise este închisă?

Locațiile din aeroporturi vor permite predarea după orele de program și vor avea proceduri pentru întoarcerea dumneavoastră mai devreme sau mai târziu. Vă rugăm să verificați procedura exactă la locația de închiriere atunci când ridicați autovehiculul închiriat. Multe sucursale situate în aeroporturile principale sunt deschise 24 de ore din 24, 7 zile din 7, pentru confortul dumneavoastră.

Vă rugăm să rețineți: Vehiculele trebuie returnate în aceeași locație din care au fost ridicate, cu excepția cazului în care s-au făcut aranjamente prealabile cu locația de închiriere inițială.

Dacă lăsați vehiculul de închiriat la aeroport, dar nu ați ridicat inițial vehiculul de la aeroport, este posibil să se perceapă o taxă suplimentară de predare.

Vreau să returnez mașina mai devreme, există vreo penalizare în acest sens?

La Enterprise, nu taxăm clienții mai mult pentru returnarea anticipată a unei mașini și veți fi taxat doar pentru zilele în care ați avut vehiculul la dispoziție.

Va exista o taxă suplimentară dacă întârzii să returnez mașina închiriată?

Vești bune! În general, există o perioadă de grație de 29 de minute pentru închirierile zilnice.

Dacă autovehiculul este returnat într-o zi ulterioară în termen de 2 ½ ore faţă de ora la care a fost închiriat, se vor aplica taxe orare suplimentare. Taxele orare pentru locația și închirierea dvs. pot fi găsite pe contractul de închiriere.

Dacă returnați autovehiculul la 2 ½ ore sau mai mult de la ora la care a fost închiriat, veți fi taxat pentru o zi suplimentară de închiriere.

Vă rugăm să rețineți: Un vehicul returnat după orele de program nu va fi înregistrat decât în următoarea zi lucrătoare. Dacă se returnează după orele de program, când o sucursală este închisă, clientul este responsabil pentru vehicul până la verificarea vehiculului închiriat în următoarea zi lucrătoare.

Trebuie să realimentez autovehiculul înainte de returnare? Pot să plătesc în avans pentru combustibil?

În calitate de client, aveți posibilitatea de a alege modul în care doriți să plătiți combustibilul.

Puteți realimenta vehiculul cu același nivel de combustibil pe care l-ați primit atunci când ați ridicat vehiculul sau, dacă alegeți să nu realimentați vehiculul cu același nivel de combustibil, vi se va percepe tariful local al staţiei, care este, de obicei, mai mare decât prețul local la pompă.

Puteți opta pentru plata anticipată a combustibilului — Plata anticipată vă oferă două facilități:

  • Puteți evita complicațiile legate de alimentarea cu combustibil a vehiculului înainte de predare.
  • Opțiunea de combustibil preplătit se calculează la tariful local al benzinei minus o reducere pe litru.

Notă: Combustibilul preplătit se vinde numai în rezervoare pline la prețul redus pe litru și nu este rambursabil. Tarifele locale pentru combustibil vor varia în funcție de zona în care închiriați un vehicul.

Care este politica voastră privind animalele de companie?

Animalele de companie sunt permise în vehiculele închiriate. Clienții trebuie să țină animalele de companie în cușcă și să returneze mașina închiriată în stare curată și fără păr de animale de companie pentru a evita taxele de curățare/detailing. Animalele de serviciu folosite de clienții cu dizabilități sunt permise în autovehicul fără cușcă.

Ce este taxa de predare a mașinii închiriate?

O taxă de predare este o taxă pentru preluarea unei mașini închiriate dintr-o locație și returnarea acesteia într-o altă locație. Taxa de predare a mașinii de închiriat variază în funcție de locație și de perioada anului. În cazul în care trebuie să plătiți o taxă de returnare, aceasta va fi calculată în momentul rezervării.

Cât este depozitul pentru închirierea unei mașini?

Pentru a închiria o mașină de la Enterprise este necesar un depozit, dar suma variază în funcție de regiune. Pentru cele mai exacte prețuri, vă recomandăm să începeți o rezervare mai jos.

Cât costă o mașină de închiriat?

Costul unei mașini închiriate depinde de mai mulți factori și poate varia foarte mult. Acești factori includ:

    • Durata de timp în care închiriați mașina.
    • Clasa de mașină selectată
    • Locația de închiriere
    • Asigurarea sau produsele de protecție adăugate
    • Produsele suplimentare selectate
    • Dacă trebuie să vă modificați rezervarea
    • Dacă trebuie să vă prelungiți rezervarea
    • Dacă trebuie să schimbați locația de predare a mașinii închiriate

Pentru a obține cele mai exacte prețuri, începeți o rezervare.

Cum pot închiria o mașină?

Pentru a închiria o mașină de la Enterprise, procedați după cum urmează:

    • Vizitați pagina noastră de rezervări
    • Introduceți locația în care doriți să ridicați/returnați autovehiculul
    • Introduceți data de plecare și data de întoarcere. Apoi selectați “Vezi autovehiculele”.
    • În continuare, alegeți tipul de vehicul pe care îl doriți pentru călătoria dvs.
    • Adăugați orice elemente suplimentare la închirierea dvs., cum ar fi GPS sau un scaun auto pentru copii.
    • Revizuiți rezervarea, adăugați informațiile dvs. de contact și confirmați rezervarea făcând clic pe “Confirm”.

De asemenea, puteți căuta locațiile Enterprise Rent-A-Car pe pagina noastră de locații. Ca parte a celui mai mare furnizor de închirieri auto din lume, care deține și operează peste 1,7 milioane de vehicule, suntem siguri că avem o locație în apropierea dumneavoastră sau a destinației dumneavoastră de călătorie. Și, deși suntem o marcă recunoscută la nivel internațional, Enterprise rămâne o afacere de familie cu un singur obiectiv pentru clienții noștri: să vă depășim așteptările în ceea ce privește serviciile și valoarea generală.

Ce trebuie să fac dacă am un accident cu o mașină închiriată?

1. Găseşte un loc sigur pentru a opri vehiculul.

2. Sună la poliția locală pentru a raporta accidentul și a obține constatarea poliției.

3. Contactează sucursala Enterprise de la care ai închiriat autovehiculul și furnizează detalii despre accident și despre orice daune provocate de coliziune.

În cazul în care sucursala este închisă, apelează asistența rutieră la +4.0722.397.855, disponibilă 24/7.

Care este politica de zgârieturi maşinile închiriate de la Enterprise?

Daunele minore la o mașină închiriată, cum ar fi zgârieturile, loviturile sau parbrizul spart, sunt acoperite de Damage Waiver. Damage Waiver este un produs de protecție opțional pe care îl puteți achiziționa împreună cu mașina închiriată.

Dacă alegeți să nu achiziționați Damage Waiver și mașina este avariată, este posibil să trebuiască să plătiți din buzunar pentru reparațiile necesare. Este posibil ca asigurarea dumneavoastră auto personală să acopere sau nu costul reparațiilor, așa că cel mai bine este să contactați furnizorul de asigurări înainte de a închiria o mașină.

Ce trebuie să fac dacă mașina închiriată se strică?

Dacă mașina închiriată se strică și nu mai poate fi condusă, asigurați-vă că ajungeți într-un loc sigur, în afara traficului. Apoi, sunați la Serviciul de asistență rutieră la numărul +4.0722.397.855 și vă vor ajuta în procesul de remorcare.

Ce este un permis de conducere internațional?

Permisul internațional de conducere (IDP) traduce permisul de conducere eliberat de ţara emitentă în 10 limbi: engleză, franceză, spaniolă, rusă, chineză, germană, arabă, italiană, suedeză și portugheză.

Informații suplimentare:

Ce țări au nevoie de un IDP?

Verificați la ambasada țării pe care intenționați să o vizitați sau în care locuiți pentru a afla cerințele specifice pentru permisul de conducere.

De unde pot obține un IDP?

În fiecare țară există cel puțin o autoritate care poate elibera un IDP, cum ar fi asociațiile de automobile.

Cum pot obține un IDP?

Puteți solicita unul în persoană sau îl puteți comanda prin poștă. Pentru mai multe informații, contactați autoritatea locală emitentă.

De ce am nevoie pentru a solicita un IDP?

Atunci când solicitați un IDP, trebuie să aveți:

  • Un permis de conducere valabil
  • Taxa de permis percepută de autoritatea emitentă
  • 2 fotografii originale de tip pașaport
  • Cererea pentru permisul internațional de conducere

Care sunt cerințele pentru un IDP?

Trebuie să aveți cel puțin 18 ani și să dețineți un permis de conducere valabil eliberat de autoritățile din țara dumneavoastră.

Cât durează obținerea unui IDP?

Completarea cererii durează 5-10 minute și vă puteți aștepta să primiți IDP-ul în aproximativ două săptămâni.

Care este valabilitatea unui IDP?

Un IDP este valabil pentru o perioadă de un an de la data eliberării. Trebuie să solicitați un nou IDP în fiecare an.

Sfaturi pentru IDP:

    • Trebuie să aveți asupra dumneavoastră atât IDP-ul, cât și permisul de conducere atunci când conduceți în străinătate.
    • Trebuie să obțineți IDP-ul în aceeași țară care v-a eliberat permisul de conducere.
    • Nu puteți folosi niciodată IDP-ul pentru a conduce în țara în care a fost eliberat.

Reduceri și promoții la închirierea de mașini

Oferiți reduceri sau promoții?

Pe lângă faptul că oferim unele dintre cele mai competitive tarife din industrie, Enterprise oferă promoții speciale pe tot parcursul anului. Unele dintre cele mai populare promoții ale noastre sunt:

Kilometraj și zone de conducere autorizate a mașinii închiriate

Enterprise oferă kilometraj nelimitat la închirierea de mașini?

Kilometrajul nelimitat este disponibil pentru majoritatea claselor de mașini din România.

Am voie să conduc vehiculul închiriat într-o altă țară?

Nu este permisă conducerea/relocarea autovehiculului în afară granițelor României fără autorizație scrisă în format fizic sau transmisă în format electronic din partea Enterprise România și fără plata taxelor suplimentare corespunzătoare.

Vehicule de închiriat, echipamente și produse de protecție

Pot închiria o dubiță de 9 pasageri de la Enterprise?

Da, puteți închiria camionete de 9 pasageri de la Enterprise Romania.

Pot închiria o dubă de la Enterprise?

Da, puteți închiria dube de marfă de la Enterprise Romania.

Enterprise închiriază echipamente suplimentare, cum ar fi scaune de siguranță pentru copii sau GPS?

Majoritatea locațiilor Enterprise oferă următoarele echipamente la un cost suplimentar pe zi: scaune pentru copii, GPS/sisteme de navigație, lanțuri de zăpadă.

Vă rugăm să rețineți: nu toate echipamentele suplimentare sunt disponibile în fiecare sucursală. Pentru a afla dacă sunt disponibile echipamente suplimentare la locația de închiriere, puteți suna la +4.0722.397.855 și vorbi cu unul dintre specialiștii noștri în rezervări.

Ce este asigurarea de închiriere de mașini?

Asigurarea de închiriere de mașini este un plan de protecție care vă protejează pe dumneavoastră și vehiculul în caz de coliziune, furt și altele. Enterprise oferă, de asemenea, asistență rutieră pentru a vă ajuta în cazul unor incidente precum încuierea sau pierderea cheilor.

Am nevoie de o asigurare de închiriere de mașini?

Nu sunteți obligat să achiziționați o asigurare de închiriere de mașini atunci când închiriați de la Enterprise. Dacă sunteți interesat să achiziționați o asigurare de închiriere de mașini și produse de protecție suplimentare, avem mai multe opțiuni din care puteți alege pentru a vă satisface cel mai bine nevoile.

Cât costă asigurarea de închiriere de mașini?

Costul asigurării opționale de închiriere auto și al produselor de protecție pot varia în funcție de tipul de vehicul pe care doriți să îl închiriați și de o serie de alți factori. Pentru a obține cele mai exacte prețuri, începeți o rezervare de mașină mai jos sau sunați la sucursala Enterprise de la care doriți să închiriați.

Ce este Damage Waiver și cum funcționează aceasta?

Răspunsul scurt:

  • Vă protejează în caz de daune accidentale
  • Este inclusă în costul închirierii dvs.
  • Sunt disponibile produse de protecție suplimentare

Răspunsul lung:

Damage Waiver vă protejează în caz de deteriorare sau furt al vehiculului și reduce suma pentru care sunteți răspunzător. Poate fi inclusă în costul închirierii și poate avea o franșiză în funcție de categoria vehiculului. Aceasta înseamnă că responsabilitatea dumneavoastră financiară este limitată în cazul în care ceva nu merge bine. Dacă doriți să reduceți franșiza pentru Damage Waiver, puteți achiziționa produse de protecție suplimentare. Protecția asistenței rutiere este, de asemenea, disponibilă și reduce responsabilitatea financiară pentru următoarele: deteriorarea anvelopelor și a geamurilor, cu excepția cazului în care fac parte dintr-o reparație mai mare, costurile de înlocuire a cheilor și toate taxele de recuperare impuse de furnizorii de asistență rutieră aleși de noi ca urmare a unei defecțiuni cauzate de o eroare a utilizatorului.

Înainte de a achiziționa orice produs de acoperire, este recomandat să stabiliți dacă o asigurare personală este adecvată pentru a acoperi aceste taxe. Cu toate acestea, utilizatorul va fi obligat să plătească toate taxele aplicabile și să solicite despăgubiri de la transportatorul de acoperire personală.

Amenzi și taxe pentru mașinile închiriate

De ce am primit o amendă? De unde știți că eu am generat această încălcare sau taxă?

Înștiințare a fost trimisă, pe baza informațiilor care ne-au fost furnizate, în calitate de proprietar al vehiculului, de către o municipalitate sau o autoritate rutieră. Informațiile – pe baza datei, a orei și a vehiculului – indică faptul că dumneavoastră erați utilizatorul.

Cum pot plăti amenda sau taxa de drum?

Dacă ați plătit pentru închirierea mașinii cu un card de credit sau de debit, vom debita direct de pe cardul de credit sau de debit menționat în contractul de închiriere. Nu este nevoie să faceți nimic altceva.

Puteți să-mi trimiteți notificarea de încălcare sau de taxă de drum?

Scrisoarea pe care v-am trimis-o include detalii despre data și ora, precum și despre locul incidentului. Cu toate acestea, deoarece primim de obicei numai notificări electronice – care reduc cheltuielile de procesare și întârzierile de timp – copiile pe hârtie ale amenzilor sau ale încălcărilor, în general, nu sunt disponibile.

De ce sunt taxat acum, după ce perioada de închiriere s-a încheiat?

Noi depindem de agențiile guvernamentale și de taxe de drum pentru toate informațiile legate de taxe de drum și alte încălcări. În cele mai multe cazuri, acest lucru durează între una și patru săptămâni – deși, în unele circumstanțe, poate dura chiar mai mult. Scopul nostru este să vă notificăm astfel încât să fiți atenționat cât mai curând posibil. În conformitate cu termenii și condițiile din contractul de închiriere, sunteți responsabil pentru toate costurile, amenzile, încălcările și taxele de drum – precum și pentru o taxă administrativă pe care o percepem pentru procesare și facturare.

De ce primesc mai multe facturi pentru aceeași perioadă de închiriere?

Sistemul nostru de facturare vă notifică cu privire la fiecare taxă de drum sau încălcare individuală.

Serviciul clienți

Cum pot obține o copie a chitanței mele?

Va trebui să contactați biroul de la care ați închiriat autovehiculul și acesta vă poate trimite o copie a chitanței.

Cum funcționează rambursările în funcție de diferitele metode de plată?

Atunci când ajungeți la sucursală pentru a vă ridica vehiculul, colectăm costul total al închirierii și un depozit de garanție. Valoarea depozitului va varia, în funcție de costul închirierii. După ce returnați autovehiculul, sucursala vă va rambursa integral depozitul de garanție, cu excepția cazului în care există taxe suplimentare neplanificate – cum ar fi alimentarea cu combustibil, deteriorarea autovehiculului sau predarea cu întârziere.

Timpul necesar pentru a primi rambursarea se bazează pe metoda de plată utilizată pentru achitarea închirierii.

Rambursarea depozitului de garanție pentru cardul de credit

Dacă plătiți cu cardul de credit, costul total al închirierii și depozitul de securitate vor fi blocate pe cardul dvs. atunci când ridicați autovehiculul. Când returnați autovehiculul, eliberăm imediat blocarea și vă vom debita de pe card doar suma închirierii.

Rambursarea depozitului de garanție pentru cardul de debit

Dacă plătiți cu cardul de debit, costul integral al închirierii și al depozitului de securitate va fi debitat în contul dvs. de debit atunci când ridicați autovehiculul. Odată ce vehiculul este returnat, Enterprise vă va rambursa în contul dvs. de debit valoarea depozitului.

Timpul necesar pentru a posta rambursarea în contul dvs. va depinde de banca dvs. În mod normal, ar trebui să vedeți o rambursare în aproximativ 5 până la 10 zile lucrătoare. Dacă nu vedeți rambursarea după 10 zile lucrătoare, vă rugăm să sunați la sucursala de la care ați închiriat autovehiculul, pentru a putea revizui cu dvs. situaţia.

Rambursarea depozitului de garanție în numerar

Dacă plătiți cu numerar, orice fonduri care vă sunt datorate vă vor fi rambursate prin ordin bancar și vă vor fi achitate în termen de 20 de zile lucrătoare după ce confirmăm că nu există taxe suplimentare neplanificate – cum ar fi alimentarea cu combustibil, deteriorarea autovehiculului sau predarea cu întârziere.

Enterprise Plus

De câte puncte Enterprise Plus este nevoie pentru a câștiga o zi de închiriere gratuită?

Numărul de puncte necesare variază în funcție de detaliile de închiriere pe care le furnizați. Pentru a determina câte puncte sunt necesare pentru o anumită închiriere, odată ce aveți un sold de puncte în contul dvs., conectați-vă la contul dvs., introduceți detaliile închirierii și faceți clic pe butonul de răscumpărare a punctelor înainte de a selecta clasa de mașină.

Cum pot solicita punctele lipsă dacă am uitat să furnizez numărul meu Enterprise Plus?

Vești bune! Puteți solicita punctele de închiriere lipsă până la șase luni de la data returnării, atâta timp cât data returnării a fost la sau după data înscrierii dvs. Acum, haideți să vă adăugăm acele puncte. Urmați instrucțiunile de mai jos.

Veți avea nevoie de următoarele informații:

  • Numărul rezervării sau al contractului de închiriere,
  • Locația de preluare,
  • Data de ridicare și
  • Data de returnare

Dacă aveți toate aceste informații:

  • Va trebui să vă conectați la contul dumneavoastră Enterprise Plus sau să faceți clic pe “Contul meu”.
  • Apoi selectați “Recompensele și beneficiile mele”.
  • După ce apare pagina “My Enterprise Plus”, derulați în jos și faceți clic pe “Request Missing Rental Activity”.
  • Veți fi apoi redirecționat către un formular de activitate de închiriere lipsă, completați formularul și apăsați butonul de trimitere.

Cum pot contacta Serviciul pentru membri Enterprise Plus?

Pentru a contacta Serviciul pentru membrii Enterprise Plus, ne puteți suna folosind numerele de mai jos, în funcție de țara în care locuiți/din care sunați.

Country

Weekday Hours

Weekend Hours

Phone Number

Australia

00:00 to 12:00

00:00 to 12:00

1 800 689 845

Canada

7:00a to 7:00p CST

7:00a to 7:00p CST

866 507 6222

France

09:00 to 22:00

10:00 to 19:00

0805 54 25 60

Germany

09:00 to 22:00

10:00 to 19:00

0800 000 6727

Ireland

09:00 to 22:00

10:00 to 19:00

1800 946 541

Italy

09:00 to 22:00

10:00 to 19:00

800 979 552

Portugal

09:00 to 22:00

10:00 to 19:00

0800 781 377

Spain

09:00 to 22:00

10:00 to 19:00

900 816 486

United Kingdom

08:00 to 18:00

8:00 to 17:00

0800 587 0904

United States

7:00a to 7:00p CST

7:00a to 7:00p CST

866 507 6222

Vă rugăm să rețineți: aceste numere sunt doar pentru clienții Enterprise Plus care au probleme cu contul lor Enterprise Plus.

[:en]

Capitole

Întrebări generale privind închirierea de mașini

Reduceri și promoții

Kilometraj și zone de conducere autorizate

Vehicule, echipamente și produse de protecție

Amenzi și taxe de drum

Serviciul clienți

Enterprise Plus

 

Întrebări generale privind închirierea de mașini

Care sunt cerințele pentru închiriere maşini în România?

Pentru a închiria o mașină de la Enterprise Rent-A-Car în România, veți avea nevoie de următoarele:

    • Să ai 21 de ani
    • Un permis de conducere valabil
    • Un act de identitate (de exemplu: cartea de identitate sau un pașaport)
    • Un card de credit sau de debit

Ce forme de plată sunt acceptate pentru închirierea unei mașini?

Enterprise acceptă următoarele forme de plată:

Carduri de credit

Cardurile de credit sunt acceptate în locațiile din aeroporturi și din afara aeroporturilor din Romania.

    • VISA
    • MasterCard®
    • American Express®

Carduri de debit

Cardurile de debit sunt orice carduri care nu sunt de credit și care poartă sigla VISA® sau Mastercard®. Nu se acceptă carduri preplătite sau orice alte carduri necreditare care nu au unul dintre aceste logo-uri.

În locațiile din aeroporturi, cardurile de debit sunt acceptate doar în momentul închirierii, dacă sunt însoțite de un bilet de călătorie dus-întors. Numele și adresa indicate pe permisul de conducere al chiriașului trebuie să corespundă cu adresa de domiciliu actuală a acestuia. Dacă se utilizează un card de debit pentru orice sumă datorată, fondurile disponibile în contul asociat cardului de debit al persoanei care a închiriat vor fi reduse cu sumele respective.  În plus, cel care a închiriat este responsabil pentru orice comisioane de descoperire de cont suportate.

Numerar

Din motive de siguranţă, multe sucursale Enterprise nu acceptă plăți în numerar; cu toate acestea, unele sucursale pot accepta numerar sau un ortdin de plată, la sfârșitul închirierii, pentru plata finală după ce vehiculul a fost returnat. Verificați în staţia de închiriere pentru a vedea dacă aceasta acceptă numerar la finalul închirierii. Ne cerem scuze pentru orice inconvenient.

Care sunt cerințele privind permisul de conducere pentru închiriere maşini în România?

Clienții care au reședința în România trebuie să prezinte un permis de conducere valabil și neexpirat eliberat de stat. Permisele digitale nu sunt acceptate. Permisul de conducere trebuie să fie valabil pentru întreaga perioadă de închiriere.

Clienții care călătoresc în România din altă țară trebuie să prezinte următoarele:

    • Permisul de conducere din țara de origine, care este valabil, neexpirat și care include o fotografie. Permisele digitale nu sunt acceptate.
    • În cazul în care permisul de conducere din țara de origine este într-o altă limbă decât Engleza, este necesar un permis de conducere internațional.
    • Clienții nu pot închiria un vehicul doar cu permisul internațional de conducere. Permisul internațional de conducere este o traducere a permisului de conducere din țara de origine a persoanei respective și nu este considerat un permis sau un act de identitate valabil.

Vă rugăm să rețineți:

    • Nu se acceptă fotocopii ale permiselor de conducere.
    • Nu se acceptă niciun permis de conducere care, la prima vedere, restricționează titularul de permis utilizarea și exploatarea unui vehicul echipat cu o formă de aparat etilotest.
    • Permisele de conducere temporare pot fi refuzate în cazul în care locația de închiriere nu este în măsură să verifice în alt mod identitatea clientului sau să verifice autenticitatea permisului temporar. Este posibil să se solicite un act de identitate suplimentar emis de guvern.

Care sunt cerințele de vârstă pentru închiriere auto în România?

Vârsta minimă pentru a închiria un vehicul de la Enterprise în România este de 21 de ani.

Este necesar un depozit pentru închirierea unei mașini?

Da, este necesar un depozit pentru a închiria o mașină de la Enterprise. Valoarea depozitului variază în funcție de locație. Pentru a afla cât de mare ar valoarea unui depozit pentru călătoria dvs., începeți o rezervare mai jos. Costul depozitului va fi menționat în secțiunea Cerințe pentru chiriaș.

Pot să adaug un șofer suplimentar la închirierea mea? (România)

Pentru orice șofer suplimentar se va plăti o taxă zilnică. Orice șofer suplimentar trebuie să se prezinte la momentul închirierii și să îndeplinească condițiile de vârstă și de permis de conducere.

La costul închirierii se va adăuga o taxă suplimentară/pe zi pentru fiecare șofer autorizat suplimentar, cu excepția cazului în care se aplică alte condiții contractuale.

Un șofer suplimentar poate fi adăugat la contract numai într-o locație de închiriere și poate fi adăugat sau eliminat în mijlocul contractului. Atunci când se adaugă un șofer suplimentar în mijlocul contractului, atât cel care închiriază, cât și șoferul suplimentar trebuie să fie prezenți la locație. Sistemul va calcula taxele pe baza datelor cu care șoferul suplimentar a fost înscris în contractul de închiriere.

Toți șoferii suplimentari trebuie:

  • Să îndeplinească cerințele de vârstă
  • Să se prezinte la ghișeul de închiriere împreună cu şoferul principal
  • Să prezinte un permis de conducere valabil

Cum îmi pot modifica sau anula rezervarea?

Politica Enterprise de anulare și modificare a închirierii de mașini

Dacă v-ați ridicat deja autovehiculul: Dacă ați ridicat deja autovehiculul și doriți să îl păstrați mai mult timp, trebuie să contactați stația de unde ați ridicat autovehiculul.

Dacă nu v-ați preluat vehiculul: Dacă nu v-ați ridicat vehiculul, puteți vizualiza, modifica sau anula rezervarea dând clic aici. Când vizitați această pagină, va trebui să vă asigurați că toate câmpurile sunt completate. Dacă nu introduceți numărul de confirmare, numele și prenumele dumneavoastră – rezervarea nu va fi găsită. Dacă ați introdus corect toate aceste informații și totuși nu vă puteți modifica rezervarea, vă rugăm să ne contactați.

Dacă modificați locația de preluare sau de predare, data sau ora, acest lucru poate duce la o modificare a tarifelor, taxelor sau suprataxelor. Vă rugăm să vedeți noua ofertă de tarif atunci când vă verificați rezervarea.

Se va schimba tariful dacă îmi modific rezervarea?

Posibil – tarifele de închiriere se pot modifica zilnic, astfel încât modificarea datelor sau a numărului de zile poate schimba tariful zilnic.

Rezervările rezervate pe un site web al unei terțe părți trebuie anulate prin intermediul site-ului web al terței părți. Agenții de rezervări nu pot modifica rezervările făcute pe aceste site-uri web și nici nu le puteți anula pe site-ul Enteprise.ro. Vă rugăm să vă întoarceți la site-ul web unde ați făcut inițial rezervarea.

Ce se întâmplă dacă zborul meu are întârziere? – Locații de închiriere la aeroport în România

În cazul zborurilor întârziate, rezervările sunt valabile timp de 24 de ore de la ora programată de preluare, iar taxele nu vor începe să fie percepute până la ora de preluare.

Locația va rămâne deschisă până la 2 ore după ora de închidere anunțată pentru a se adapta clienților întârziați.

Atunci când faceți rezervarea online sau cu un agent, includeți informațiile despre compania aeriană și zborul dumneavoastră. Furnizarea informațiilor despre zborul dumneavoastră ne permite să vă servim mai bine.

Pot să returnez autovehiculul închiriat dacă locația Enterprise este închisă?

Locațiile din aeroporturi vor permite predarea după orele de program și vor avea proceduri pentru întoarcerea dumneavoastră mai devreme sau mai târziu. Vă rugăm să verificați procedura exactă la locația de închiriere atunci când ridicați autovehiculul închiriat. Multe sucursale situate în aeroporturile principale sunt deschise 24 de ore din 24, 7 zile din 7, pentru confortul dumneavoastră.

Vă rugăm să rețineți: Vehiculele trebuie returnate în aceeași locație din care au fost ridicate, cu excepția cazului în care s-au făcut aranjamente prealabile cu locația de închiriere inițială.

Dacă lăsați vehiculul de închiriat la aeroport, dar nu ați ridicat inițial vehiculul de la aeroport, este posibil să se perceapă o taxă suplimentară de predare.

Vreau să returnez mașina mai devreme, există vreo penalizare în acest sens?

La Enterprise, nu taxăm clienții mai mult pentru returnarea anticipată a unei mașini și veți fi taxat doar pentru zilele în care ați avut vehiculul la dispoziție.

Va exista o taxă suplimentară dacă întârzii să returnez mașina închiriată?

Vești bune! În general, există o perioadă de grație de 29 de minute pentru închirierile zilnice.

Dacă autovehiculul este returnat într-o zi ulterioară în termen de 2 ½ ore faţă de ora la care a fost închiriat, se vor aplica taxe orare suplimentare. Taxele orare pentru locația și închirierea dvs. pot fi găsite pe contractul de închiriere.

Dacă returnați autovehiculul la 2 ½ ore sau mai mult de la ora la care a fost închiriat, veți fi taxat pentru o zi suplimentară de închiriere.

Vă rugăm să rețineți: Un vehicul returnat după orele de program nu va fi înregistrat decât în următoarea zi lucrătoare. Dacă se returnează după orele de program, când o sucursală este închisă, clientul este responsabil pentru vehicul până la verificarea vehiculului închiriat în următoarea zi lucrătoare.

Trebuie să realimentez autovehiculul înainte de returnare? Pot să plătesc în avans pentru combustibil?

În calitate de client, aveți posibilitatea de a alege modul în care doriți să plătiți combustibilul.

Puteți realimenta vehiculul cu același nivel de combustibil pe care l-ați primit atunci când ați ridicat vehiculul sau, dacă alegeți să nu realimentați vehiculul cu același nivel de combustibil, vi se va percepe tariful local al staţiei, care este, de obicei, mai mare decât prețul local la pompă.

Puteți opta pentru plata anticipată a combustibilului — Plata anticipată vă oferă două facilități:

  • Puteți evita complicațiile legate de alimentarea cu combustibil a vehiculului înainte de predare.
  • Opțiunea de combustibil preplătit se calculează la tariful local al benzinei minus o reducere pe litru.

Notă: Combustibilul preplătit se vinde numai în rezervoare pline la prețul redus pe litru și nu este rambursabil. Tarifele locale pentru combustibil vor varia în funcție de zona în care închiriați un vehicul.

Care este politica voastră privind animalele de companie?

Animalele de companie sunt permise în vehiculele închiriate. Clienții trebuie să țină animalele de companie în cușcă și să returneze mașina închiriată în stare curată și fără păr de animale de companie pentru a evita taxele de curățare/detailing. Animalele de serviciu folosite de clienții cu dizabilități sunt permise în autovehicul fără cușcă.

Ce este taxa de predare a mașinii închiriate?

O taxă de predare este o taxă pentru preluarea unei mașini închiriate dintr-o locație și returnarea acesteia într-o altă locație. Taxa de predare a mașinii de închiriat variază în funcție de locație și de perioada anului. În cazul în care trebuie să plătiți o taxă de returnare, aceasta va fi calculată în momentul rezervării.

Cât este depozitul pentru închirierea unei mașini?

Pentru a închiria o mașină de la Enterprise este necesar un depozit, dar suma variază în funcție de regiune. Pentru cele mai exacte prețuri, vă recomandăm să începeți o rezervare mai jos.

Cât costă o mașină de închiriat?

Costul unei mașini închiriate depinde de mai mulți factori și poate varia foarte mult. Acești factori includ:

    • Durata de timp în care închiriați mașina.
    • Clasa de mașină selectată
    • Locația de închiriere
    • Asigurarea sau produsele de protecție adăugate
    • Produsele suplimentare selectate
    • Dacă trebuie să vă modificați rezervarea
    • Dacă trebuie să vă prelungiți rezervarea
    • Dacă trebuie să schimbați locația de predare a mașinii închiriate

Pentru a obține cele mai exacte prețuri, începeți o rezervare.

Cum pot închiria o mașină?

Pentru a închiria o mașină de la Enterprise, procedați după cum urmează:

    • Vizitați pagina noastră de rezervări
    • Introduceți locația în care doriți să ridicați/returnați autovehiculul
    • Introduceți data de plecare și data de întoarcere. Apoi selectați “Vezi autovehiculele”.
    • În continuare, alegeți tipul de vehicul pe care îl doriți pentru călătoria dvs.
    • Adăugați orice elemente suplimentare la închirierea dvs., cum ar fi GPS sau un scaun auto pentru copii.
    • Revizuiți rezervarea, adăugați informațiile dvs. de contact și confirmați rezervarea făcând clic pe “Confirm”.

De asemenea, puteți căuta locațiile Enterprise Rent-A-Car pe pagina noastră de locații. Ca parte a celui mai mare furnizor de închirieri auto din lume, care deține și operează peste 1,7 milioane de vehicule, suntem siguri că avem o locație în apropierea dumneavoastră sau a destinației dumneavoastră de călătorie. Și, deși suntem o marcă recunoscută la nivel internațional, Enterprise rămâne o afacere de familie cu un singur obiectiv pentru clienții noștri: să vă depășim așteptările în ceea ce privește serviciile și valoarea generală.

Ce trebuie să fac dacă am un accident cu o mașină închiriată?

1. Găseşte un loc sigur pentru a opri vehiculul.

2. Sună la poliția locală pentru a raporta accidentul și a obține constatarea poliției.

3. Contactează sucursala Enterprise de la care ai închiriat autovehiculul și furnizează detalii despre accident și despre orice daune provocate de coliziune.

În cazul în care sucursala este închisă, apelează asistența rutieră la +4.0722.397.855, disponibilă 24/7.

Care este politica de zgârieturi maşinile închiriate de la Enterprise?

Daunele minore la o mașină închiriată, cum ar fi zgârieturile, loviturile sau parbrizul spart, sunt acoperite de Damage Waiver. Damage Waiver este un produs de protecție opțional pe care îl puteți achiziționa împreună cu mașina închiriată.

Dacă alegeți să nu achiziționați Damage Waiver și mașina este avariată, este posibil să trebuiască să plătiți din buzunar pentru reparațiile necesare. Este posibil ca asigurarea dumneavoastră auto personală să acopere sau nu costul reparațiilor, așa că cel mai bine este să contactați furnizorul de asigurări înainte de a închiria o mașină.

Ce trebuie să fac dacă mașina închiriată se strică?

Dacă mașina închiriată se strică și nu mai poate fi condusă, asigurați-vă că ajungeți într-un loc sigur, în afara traficului. Apoi, sunați la Serviciul de asistență rutieră la numărul +4.0722.397.855 și vă vor ajuta în procesul de remorcare.

Ce este un permis de conducere internațional?

Permisul internațional de conducere (IDP) traduce permisul de conducere eliberat de ţara emitentă în 10 limbi: engleză, franceză, spaniolă, rusă, chineză, germană, arabă, italiană, suedeză și portugheză.

Informații suplimentare:

Ce țări au nevoie de un IDP?

Verificați la ambasada țării pe care intenționați să o vizitați sau în care locuiți pentru a afla cerințele specifice pentru permisul de conducere.

De unde pot obține un IDP?

În fiecare țară există cel puțin o autoritate care poate elibera un IDP, cum ar fi asociațiile de automobile.

Cum pot obține un IDP?

Puteți solicita unul în persoană sau îl puteți comanda prin poștă. Pentru mai multe informații, contactați autoritatea locală emitentă.

De ce am nevoie pentru a solicita un IDP?

Atunci când solicitați un IDP, trebuie să aveți:

  • Un permis de conducere valabil
  • Taxa de permis percepută de autoritatea emitentă
  • 2 fotografii originale de tip pașaport
  • Cererea pentru permisul internațional de conducere

Care sunt cerințele pentru un IDP?

Trebuie să aveți cel puțin 18 ani și să dețineți un permis de conducere valabil eliberat de autoritățile din țara dumneavoastră.

Cât durează obținerea unui IDP?

Completarea cererii durează 5-10 minute și vă puteți aștepta să primiți IDP-ul în aproximativ două săptămâni.

Care este valabilitatea unui IDP?

Un IDP este valabil pentru o perioadă de un an de la data eliberării. Trebuie să solicitați un nou IDP în fiecare an.

Sfaturi pentru IDP:

    • Trebuie să aveți asupra dumneavoastră atât IDP-ul, cât și permisul de conducere atunci când conduceți în străinătate.
    • Trebuie să obțineți IDP-ul în aceeași țară care v-a eliberat permisul de conducere.
    • Nu puteți folosi niciodată IDP-ul pentru a conduce în țara în care a fost eliberat.

Reduceri și promoții la închirierea de mașini

Oferiți reduceri sau promoții?

Pe lângă faptul că oferim unele dintre cele mai competitive tarife din industrie, Enterprise oferă promoții speciale pe tot parcursul anului. Unele dintre cele mai populare promoții ale noastre sunt:

  • Promoții de weekend
  • Programe Drive out
  • Cupoane speciale prin intermediul unora dintre parteneriatele noastre corporate
  • Membrii Enterprise Plus primesc oferte speciale prin e-mail, iar clienții se pot, de asemenea, înscrie în orice moment pentru extrabeneficii prin e-mail.

Kilometraj și zone de conducere autorizate a maînchiriate

Enterprise oferă kilometraj nelimitat la închirierea de mașini?

Kilometrajul nelimitat este disponibil pentru majoritatea claselor de mașini din România.

Am voie să conduc vehiculul închiriat într-o altă țară?

Nu este permisă conducerea/relocarea autovehiculului în afară granițelor României fără autorizație scrisă în format fizic sau transmisă în format electronic din partea Enterprise România și fără plata taxelor suplimentare corespunzătoare.

Vehicule de închiriat, echipamente și produse de protecție

Pot închiria o dubiță de 9 pasageri de la Enterprise?

Da, puteți închiria camionete de 9 pasageri de la Enterprise Romania.

Pot închiria o dubă de la Enterprise?

Da, puteți închiria dube de marfă de la Enterprise Romania.

Enterprise închiriază echipamente suplimentare, cum ar fi scaune de siguranță pentru copii sau GPS?

Majoritatea locațiilor Enterprise oferă următoarele echipamente la un cost suplimentar pe zi: scaune pentru copii, GPS/sisteme de navigație, lanțuri de zăpadă.

Vă rugăm să rețineți: nu toate echipamentele suplimentare sunt disponibile în fiecare sucursală. Pentru a afla dacă sunt disponibile echipamente suplimentare la locația de închiriere, puteți suna la +4.0722.397.855 și vorbi cu unul dintre specialiștii noștri în rezervări.

Ce este asigurarea de închiriere de mașini?

Asigurarea de închiriere de mașini este un plan de protecție care vă protejează pe dumneavoastră și vehiculul în caz de coliziune, furt și altele. Enterprise oferă, de asemenea, asistență rutieră pentru a vă ajuta în cazul unor incidente precum încuierea sau pierderea cheilor.

Am nevoie de o asigurare de închiriere de mașini?

Nu sunteți obligat să achiziționați o asigurare de închiriere de mașini atunci când închiriați de la Enterprise. Dacă sunteți interesat să achiziționați o asigurare de închiriere de mașini și produse de protecție suplimentare, avem mai multe opțiuni din care puteți alege pentru a vă satisface cel mai bine nevoile.

Cât costă asigurarea de închiriere de mașini?

Costul asigurării opționale de închiriere auto și al produselor de protecție pot varia în funcție de tipul de vehicul pe care doriți să îl închiriați și de o serie de alți factori. Pentru a obține cele mai exacte prețuri, începeți o rezervare de mașină mai jos sau sunați la sucursala Enterprise de la care doriți să închiriați.

Ce este Damage Waiver și cum funcționează aceasta?

Răspunsul scurt:

  • Vă protejează în caz de daune accidentale
  • Este inclusă în costul închirierii dvs.
  • Sunt disponibile produse de protecție suplimentare

Răspunsul lung:

Damage Waiver vă protejează în caz de deteriorare sau furt al vehiculului și reduce suma pentru care sunteți răspunzător. Poate fi inclusă în costul închirierii și poate avea o franșiză în funcție de categoria vehiculului. Aceasta înseamnă că responsabilitatea dumneavoastră financiară este limitată în cazul în care ceva nu merge bine. Dacă doriți să reduceți franșiza pentru Damage Waiver, puteți achiziționa produse de protecție suplimentare. Protecția asistenței rutiere este, de asemenea, disponibilă și reduce responsabilitatea financiară pentru următoarele: deteriorarea anvelopelor și a geamurilor, cu excepția cazului în care fac parte dintr-o reparație mai mare, costurile de înlocuire a cheilor și toate taxele de recuperare impuse de furnizorii de asistență rutieră aleși de noi ca urmare a unei defecțiuni cauzate de o eroare a utilizatorului.

Înainte de a achiziționa orice produs de acoperire, este recomandat să stabiliți dacă o asigurare personală este adecvată pentru a acoperi aceste taxe. Cu toate acestea, utilizatorul va fi obligat să plătească toate taxele aplicabile și să solicite despăgubiri de la transportatorul de acoperire personală.

Amenzi și taxe pentru mașini închiriere

De ce am primit o amendă? De unde știți că eu am generat această încălcare sau taxă?

Înștiințare a fost trimisă, pe baza informațiilor care ne-au fost furnizate, în calitate de proprietar al vehiculului, de către o municipalitate sau o autoritate rutieră. Informațiile – pe baza datei, a orei și a vehiculului – indică faptul că dumneavoastră erați utilizatorul.

Cum pot plăti amenda sau taxa de drum?

Dacă ați plătit pentru închirierea mașinii cu un card de credit sau de debit, vom debita direct de pe cardul de credit sau de debit menționat în contractul de închiriere. Nu este nevoie să faceți nimic altceva.

Puteți să-mi trimiteți notificarea de încălcare sau de taxă de drum?

Scrisoarea pe care v-am trimis-o include detalii despre data și ora, precum și despre locul incidentului. Cu toate acestea, deoarece primim de obicei numai notificări electronice – care reduc cheltuielile de procesare și întârzierile de timp – copiile pe hârtie ale amenzilor sau ale încălcărilor, în general, nu sunt disponibile.

De ce sunt taxat acum, după ce perioada de închiriere s-a încheiat?

Noi depindem de agențiile guvernamentale și de taxe de drum pentru toate informațiile legate de taxe de drum și alte încălcări. În cele mai multe cazuri, acest lucru durează între una și patru săptămâni – deși, în unele circumstanțe, poate dura chiar mai mult. Scopul nostru este să vă notificăm astfel încât să fiți atenționat cât mai curând posibil. În conformitate cu termenii și condițiile din contractul de închiriere, sunteți responsabil pentru toate costurile, amenzile, încălcările și taxele de drum – precum și pentru o taxă administrativă pe care o percepem pentru procesare și facturare.

De ce primesc mai multe facturi pentru aceeași perioadă de închiriere?

Sistemul nostru de facturare vă notifică cu privire la fiecare taxă de drum sau încălcare individuală.

Serviciul clienți

Cum pot obține o copie a chitanței mele?

Va trebui să contactați biroul de la care ați închiriat autovehiculul și acesta vă poate trimite o copie a chitanței.

Cum funcționează rambursările în funcție de diferitele metode de plată?

Atunci când ajungeți la sucursală pentru a vă ridica vehiculul, colectăm costul total al închirierii și un depozit de garanție. Valoarea depozitului va varia, în funcție de costul închirierii. După ce returnați autovehiculul, sucursala vă va rambursa integral depozitul de garanție, cu excepția cazului în care există taxe suplimentare neplanificate – cum ar fi alimentarea cu combustibil, deteriorarea autovehiculului sau predarea cu întârziere.

Timpul necesar pentru a primi rambursarea se bazează pe metoda de plată utilizată pentru achitarea închirierii.

Rambursarea depozitului de garanție pentru cardul de credit

Dacă plătiți cu cardul de credit, costul total al închirierii și depozitul de securitate vor fi blocate pe cardul dvs. atunci când ridicați autovehiculul. Când returnați autovehiculul, eliberăm imediat blocarea și vă vom debita de pe card doar suma închirierii.

Rambursarea depozitului de garanție pentru cardul de debit

Dacă plătiți cu cardul de debit, costul integral al închirierii și al depozitului de securitate va fi debitat în contul dvs. de debit atunci când ridicați autovehiculul. Odată ce vehiculul este returnat, Enterprise vă va rambursa în contul dvs. de debit valoarea depozitului.

Timpul necesar pentru a posta rambursarea în contul dvs. va depinde de banca dvs. În mod normal, ar trebui să vedeți o rambursare în aproximativ 5 până la 10 zile lucrătoare. Dacă nu vedeți rambursarea după 10 zile lucrătoare, vă rugăm să sunați la sucursala de la care ați închiriat autovehiculul, pentru a putea revizui cu dvs. situaţia.

Rambursarea depozitului de garanție în numerar

Dacă plătiți cu numerar, orice fonduri care vă sunt datorate vă vor fi rambursate prin ordin bancar și vă vor fi achitate în termen de 20 de zile lucrătoare după ce confirmăm că nu există taxe suplimentare neplanificate – cum ar fi alimentarea cu combustibil, deteriorarea autovehiculului sau predarea cu întârziere.

Enterprise Plus

De câte puncte Enterprise Plus este nevoie pentru a câștiga o zi de închiriere gratuită?

Numărul de puncte necesare variază în funcție de detaliile de închiriere pe care le furnizați. Pentru a determina câte puncte sunt necesare pentru o anumită închiriere, odată ce aveți un sold de puncte în contul dvs., conectați-vă la contul dvs., introduceți detaliile închirierii și faceți clic pe butonul de răscumpărare a punctelor înainte de a selecta clasa de mașină.

Cum pot solicita punctele lipsă dacă am uitat să furnizez numărul meu Enterprise Plus?

Vești bune! Puteți solicita punctele de închiriere lipsă până la șase luni de la data returnării, atâta timp cât data returnării a fost la sau după data înscrierii dvs. Acum, haideți să vă adăugăm acele puncte. Urmați instrucțiunile de mai jos.

Veți avea nevoie de următoarele informații:

  • Numărul rezervării sau al contractului de închiriere,
  • Locația de preluare,
  • Data de ridicare și
  • Data de returnare

Dacă aveți toate aceste informații:

  • Va trebui să vă conectați la contul dumneavoastră Enterprise Plus sau să faceți clic pe “Contul meu”.
  • Apoi selectați “Recompensele și beneficiile mele”.
  • După ce apare pagina “My Enterprise Plus”, derulați în jos și faceți clic pe “Request Missing Rental Activity”.
  • Veți fi apoi redirecționat către un formular de activitate de închiriere lipsă, completați formularul și apăsați butonul de trimitere.

Cum pot contacta Serviciul pentru membri Enterprise Plus?

Pentru a contacta Serviciul pentru membrii Enterprise Plus, ne puteți suna folosind numerele de mai jos, în funcție de țara în care locuiți/din care sunați.

Country

Weekday Hours

Weekend Hours

Phone Number

Australia

00:00 to 12:00

00:00 to 12:00

1 800 689 845

Canada

7:00a to 7:00p CST

7:00a to 7:00p CST

866 507 6222

France

09:00 to 22:00

10:00 to 19:00

0805 54 25 60

Germany

09:00 to 22:00

10:00 to 19:00

0800 000 6727

Ireland

09:00 to 22:00

10:00 to 19:00

1800 946 541

Italy

09:00 to 22:00

10:00 to 19:00

800 979 552

Portugal

09:00 to 22:00

10:00 to 19:00

0800 781 377

Spain

09:00 to 22:00

10:00 to 19:00

900 816 486

United Kingdom

08:00 to 18:00

8:00 to 17:00

0800 587 0904

United States

7:00a to 7:00p CST

7:00a to 7:00p CST

866 507 6222

Vă rugăm să rețineți: aceste numere sunt doar pentru clienții Enterprise Plus care au probleme cu contul lor Enterprise Plus.

Aboneaza-te și primești o reducere de 25€ pentru urmatoarea rezervare!