Tot ceea ce facem, facem în functie de Standardul nostru de îngrijire.
Promitem să vă punem pe primul loc, cu servicii excepționale pentru clienți și vehicule care sunt întreținute și curățate la standardele noastre de înaltă calitate.
Inovăm continuu pentru a ajuta lumea să avanseze – inclusiv noi modalități de a face un efort suplimentar pentru tine, astfel încât să poți pleca la drum cu încredere, indiferent unde te duce viața.
Pentru a face din această promisiune o realitate, locațiile noastre de închiriere sunt ghidate de următoarele bune practici.
Vehiculele curate au fost întotdeauna o prioritate. Cu Complete Clean Pledge®, ne-am îmbunătățit practicile de curățare pentru vehicule și sucursalele noastre, astfel încât să vă puteți simți încrezători la fiecare închiriere, de fiecare dată.
Dorim ca procesul dvs. de închiriere să fie cât mai intuitiv și ușor posibil. Prin urmare, ne intensificăm eforturile de a oferi instrumente digitale de înaltă tehnologie, cu contact redus, care oferă mai puține contacte fără a sacrifica serviciile.
Serviciile excelente pentru clienți încep cu ascultarea. Ne luăm timp să vă înțelegem nevoile, astfel încât să vă putem oferi cea mai bună soluție. Această atenție acordată clienților noștri este ceea ce ne-a făcut un lider global în domeniul mobilității. Clienții vin la noi - și rămân cu noi - pentru că ne străduim întotdeauna să oferim o experiență excepțională și personalizată.
Nimic nu este mai important decât siguranța clienților noștri. Urmăm sau depășim ghidurile producătorului pentru înlocuirea anvelopelor și schimbarea uleiului pentru a ne asigura că experiența dumneavoastră este sigură și neîntreruptă.
Ca parte a standardului nostru de îngrijire, efectuăm o verificare finală a calității fiecărui vehicul înainte de fiecare închiriere. Acest pas suplimentar include documentarea stării vehiculului înainte de fiecare închiriere, oferindu-vă liniște sufletească, astfel încât să vă puteți concentra asupra drumului care urmează.